zondag 2 mei 2021

Baarmoeder

 Baar -  Moeder

Spirit- Hoeder

Breng me door de nacht

Liefst heel zacht

Door de pijn vanbinnen

En al de andere dingen

Dat er nog zit in mijn lichaam

Emoties van verlatenheid en blaam

Duw het eruit

Al de tranen waar ik nog op stuit

De pijn van nieuwe geboorten

Van al de elementen die mijn groei verstoorden

Laat me het geluk weer voelen

Van een open hart en nieuwe doelen

Waar mijn liefde vrij kan stromen

Waar ik sta met de kracht van bomen

Diep in de grond

Met een genezen wond

Dat blinkt als goud

Gedaan met het gevoel van oud

Dank je wel om me te laten zien

Dat ik in het leven veel meer verdien

Dan overleven en streven

Tijd om dromen te weven

Waar ik naartoe wil gaan

Waar ik voor wil gaan staan

Liefde, Vreugde en plezier

Dat wens ik te creëren hier

De tranen bodem van groei

Voor nieuwe bloei

Van stralen, wortels diep

Vaarwel verdriet

Van wat was geweest

Tijd voor feest

Na de rouw en opbouw

En dank voor een thuis geweest te zijn

Voor de 4 prachtkinderen van mijn

Om hen te laten groeien en bloeien

Tot hun eigenste zelf op hun manier

Ik wens hen veel plezier

Om hun leven te leven

Zonder al te veel beven

In kracht en pracht

Met een ziel dat lacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten